Można już zamawiać Teslę Model X – pierwsza wersja będzie sprzedawana tylko jako „signature series” – prawie wszystkie opcje są w standardzie za $132K (trzy rzędy siedzeń, autopilot, bateria o pojemności 90 kWh, wielkie koła, lepszy system dźwiękowy, pełna elektryka itp.). Jednak nadal można coś do niej dołożyć – za $10K większy falownik by przyspieszenie do setki spadło do 3.2 sekundy, $750 pakiet pozwalający na ciągnięcie przyczepy o masie do 5000 lbs (trochę ponad 2 tony) oraz $1000 pakiet dla „zimnego klimatu” – podgrzewana kierownica, wszystkie siedzenia, spryskiwacze i wycieraczki.
Ciekawostką jest to że tylne drzwi mają ultradźwiękowe czujniki pilnujące by nie uderzyć w coś w garażu. Niestety nie podano czy Model X z otwartymi tylnymi drzwiami i większym falownikiem jest w stanie samodzielnie latać.