Edycja, bo jak ktoś zauważył post z dupy ale to dlatego że nie miałem czasu wcześniej dopisać nic. Lista jest od Muska. Jak widać została zmodyfikowana tak by nie naruszać przepisów i tajemnic SpaceX. Pamiętajcie że to SpaceX zrobił śledztwo, znalazł przyczyny i zaproponował te wszystkie zmiany. Rolą FAA jest tylko zweryfikowanie że śledztwo było wykonane prawidłowo, nie pominięto niczego, przyczyny zostały właściwie zidentyfikowane a lista zmian jest wystarczająca by uniknąć powtórki awarii w przyszłości. FAA co najwyżej może się czepiać czy rzeczywiście SpaceX zrobił wszystko co obiecał i tak jak obiecał. Jak widać na powyższej liście cześć z tych zmian SpaceX zaznaczył jako coś, co dopiero będzie zrobione w przyszłości i to może być ciekawy punkt sporny z FAA jeżeli agencja uzna że jednak to powinno być zrobione w B9/S25. Ale nie spodziewam się tego. Tak jak napisałem w piątek – najbardziej mnie martwi sprawa zniszczenia środowiska naturalnego, bo tu SpaceX nie ma nic do gadania i generalnie żadnej kontroli. Dlatego istnieje ryzyko że właśnie to będzie blokowało następny start.