Pieniądze dostali:
- Blue Origin na pojazd New Shepard ($22 miliony, w CCDev-1 dostali $3.7 miliona)
- Sierra Nevada Corporation na pojazd Dream Chaser ($80 milionów, w CCDev-1 dostali $20 milionów)
- SpaceX na kapsułę Dragon ($75 milionów, w CCDev-1 nie otrzymali żadnych funduszy)
- Boeing na kapsułę CST-100 ($92.3 miliona, w CCDev-1 dostali $18 milionów)
Tutaj filmik pokazujący ten raczej nietypowy pojazd firmy Blue Origin:
Symulacja pokazująca planowany pojazd CST-100 Boeinga:
Symulacja pokazująca lot kapsuły Dragon (Dragon jako jedyny z tych czterech poleciał już raz w kosmos i wrócił w całości dostarczając na ziemię swojego pasażera – francuski ser pleśniowy Le Brouère):
Edycja 19 kwietnia – pojawiło się troszkę więcej szczegółów na temat pojazdu Blue Origin. Ma być to kapsuła do transportowania 7 astronautów do ISS z możliwością użycia jako kapsuła ratunkowa (do 210 dni w kosmosie), lądująca na ziemi (nie w wodzie). Najciekawszym chyba rozwiązaniem ma być system ratowania astronautów w wypadku eksplozji rakiety nośnej – w odróżnieniu od systemów używanych w Apollo, Gemini, Mercury i projektowanym Orionie (gdzie korzysta się z rakiety ciągnącej kapsułę), Blue Origin ma mieć silniki pod kapsułą. Pozwoli to na nie niszczenie systemu przy każdym starcie zmniejszając koszty.
Blue Origin pracuje także nad własną rakietą nośną wielokrotnego użycia, nad silnikami rakietowymi zdolnymi do dużych zmian ciągu i wielokrotnych włączeń/wyłączeń.
I następna edycja – SpaceX także pracuje nad identycznym systemem ratowania astronautów dla swojej kapsuły Dragon.