XS-1 (Phantom Express) budowany przez Boeinga i Aerojet Rockedyne ma bazować w CCAFS/KSC. Pierwsze loty mają się odbyć już w 2020 roku. Starty będą najprawdopodobniej z LC-46 – ta platforma jest własnością Space Florida i idealnie spełnia wymagania programu XS-1 – po prostu kawałek wybetonowanej powierzchni bez żadnych skomplikowanych instalacji. Lądowanie najprawdopodobniej albo na Skid Strip albo na SLF. Silniki AR-22 mają powstać z resztek – zapasowych części jakie się jeszcze walają po magazynach NASA i które nie nadają się do zbudowania RS-25 jako że są od starszych wersji tego silnika. Po programie promów kosmicznych pozostało 42 silniki, jednak wiele z nich jest w wersjach wcześniejszych niż RS-25D którą używać będzie SLS. Dwa z nich po pewnych modyfikacjach zmienią nazwę na AR-22 – jeden będzie używany do testów a drugi zostanie zamontowany w Phantom Express.