Airbus się chwali wyprodukowaniem pierwszych zbiorników dla modułu serwisowego kapsuły Orion. Jest czym się chwalić – zbiornik waży jedynie 100 kg a ma pojemność 2100 litrów i może zmieścić ponad dwie tony paliwa lub utleniacza. Zbiorników takich w module serwisowym będzie cztery, co da razem 9 ton paliwa i utleniacza. Zbiorniki są z tytanu; muszą one wytrzymać spore siły jakie będą na nie działały w czasie startu a cały system musi zapewnić bezbąbelkowe dostarczanie paliwa i utleniacza do silników w warunkach mikrograwitacji. Cały moduł serwisowy Oriona będzie ważył troszkę ponad 13 ton, pozostałe cztery tony to silniki, generatory prądu, system chłodzenia kapsuły, zbiorniki tlenu i wody i tym podobne.
Wg. plotek narastające opóźnienia w budowie modułu serwisowego mogą spowodować opóźnienie pierwszego lotu Oriona planowanego na 2018 rok.