Z cyklu „internetowe plotki” – SpaceX używa laserowych drukarek trójwymiarowych firmy XLine do drukowania części do nowego silnika Raptor. Silnik, jak czytelnicy pewnie wiedzą będzie napędzany ciekłym metanem i ciekłym tlenem i będzie pierwszym silnikiem SpaceX działającym w cyklu „oxygen-rich”. Nikt do tej pory nie zbudował silnika działającego na tej zasadzie i korzystającego z ciekłego metanu. W związku z czym SpaceX musiało wynaleźć nowe stopy metali, które wytrzymują gorący tlen pod olbrzymim ciśnieniem (+ CO2 + H2O) powstały w wyniku spalania metanu w ciekłym tlenie. Istniejące stopy metal używane np. przez Rosję w silniku RD-180 czy też przez Aerojet-Rockedyne w budowanym silniku AR-1 były niewystarczające z uwagi na wyższe ciśnienia jakie będą występowały w silniku Raptor. SpaceX planuje wydrukować większość elementów Raptora – zarówno turbinę jak i turbopompę tlenu a także turbopompę metanu. Testy pierwszych elementów Raptora mają się rozpocząć jeszcze w tym roku!