Zdjęcie egzemplarza Dream Chaser’a, który w tym roku ma być używany do testów w lotach ślizgowych. Na zdjęciu widać że Dream Chaser będzie na pewno miał składane skrzydła (to po drugiej stronie jest złożone). Widać także że model do lotów atmosferycznych nie do końca odpowiada wersji która będzie latała w kosmos – nie ma osłony termicznej (to nic nowego, prom kosmiczny Enterprise był tak samo zbudowany). Ciekawe jednak z czego zrobiono te płaty „osłony termicznej” i jaki jest ich związek z końcowym rozwiązaniem. Wiemy że DreamChaser będzie używał płytek termicznych zrobionych z materiału AETB – podobne płytki używa Orion. Będą one pokrywały większość pojazdu. Jednak nos i brzegi skrzydeł pokryte będą zaprojektowanym przez NASA materiałem o wdzięcznej nazwie TUFROC. Jest on relatywnie tani, wytrzymały i odporny na wysokie temperatury – nadaje się świetnie do tego celu. Możliwe że te duże kawałki mają symulować docelowe panele osłony termicznej do których przymocowywane będą płytki – działało by to wtedy podobnie jak w przypadku Oriona (gdzie płytki przymocowane są do paneli zrobionych z struktury a’la plaster miodu – włókna węglowe na zewnątrz i tytan w środku.