Jak na razie siedem Raptorów zostało wymontowanych z B7. Ale to niewielka strata, bo to Raptory 2 a już w planach są 2.5 i 3.0 Elon chce się pozbyć osłon termicznych przy Raptorach – jak się przyjrzycie F9, to silniki osłonięte są sporymi osłonami termicznymi po to by w czasie wejścia w atmosferę plazma nie spaliła jakichś delikatnych elementów + żeby w czasie startu nie nastąpiło coś podobnego. Raptor 2.5 ma być tak skonstruowany, że nie będzie niczego co mogło by być zniszczone przez gorące gazy/plazmę. Z jednej strony spowoduje to że silnik będzie trochę cięższy, bo wszelkie drobne rurki oraz kabelki będą teraz musiały być schowane. Z drugiej strony masa osłon termicznych jest spora i pozbycie się ich z nadmiarem wyrówna wzrost masy silnika. No i trzecia zaleta o której Musk wspomniał – brak osłon powoduje że ewentualne przecieki wylatują dołem zamiast się kumulować i potencjalnie tworzyć eksplozywną mieszankę.
Raptor 3 ma mieć znacznie większy ciąg – wygląda na to że SpaceX planuje spore modyfikacje Starship / Superheavy podobnie jak to było z Falconem 9,
Nadal jest szansa że Starship/SuperHeavy wystartuje przed SLS, ale żeby tak się stało, inspekcje B7 muszą wyjść pozytywne no a potem wszystkie testy musiały by pójść bezproblemowo na co raczej nie ma szans. SLS przeszedł już te wszystkie testy – rakieta była tankowana wielokrotnie, silniki były uruchamiane i do rozwiązania pozostają wyłącznie problemy odliczania i zapewnienia braku przecieków wodoru. Dlatego w tym momencie wygląda na to że SLS ma znacznie większe szanse na bycie pierwszym na orbicie ale to wszystko może się zmienić – podobno problem przecieków wodoru jest dość poważny i pomimo kilkudziesięciu lat doświadczeń z promami kosmicznymi, nadal jest ciężko zapewnić by szybkozłączki były szczelne.