Podobno ULA ma zostać sprzedana. Obecnie jest ona w 50% własnością Boeinga i w 50% Lockheed-Martin. Potencjalni kupcy to właśnie Boeing, Lockheed-Martin, L3Harris, Northrop Grumman i Blue Origin.
4 maja inauguracyjny start Vulcana. Jak wszystko dobrze pójdzie to tempo startów tej rakiety ma rosnąć aż do 24 lotów rocznie. Tyle jest wymagane by obsłużyć wszystkie kontrakty jakie ma ULA. Jednak najpierw Vulcan musi dostać certyfikację a to wymaga dwóch udanych lotów komercyjnych. W maju leci na Księżyc lądownik Astrobotic. Potem będzie trochę przerwy, No następnym ładunkiem ma być DreamChaser a ten jest nadal daleki od gotowości do lotu. Dlatego szanse na jakiś wojskowy, zarabiający dobre pieniądze dla ULA lot Vulcana w tym roku są bliskie zera. W sumie będę się cieszył jak zobaczę te dwa starty Vulcana w 2023.
Mam poważne przypuszczenia że Blue Origin kupi ULA. Potrzebują doświadczenia firmy w wygrywaniu kontraktów wojskowych. Można by wtedy szybko wysłać Vulcan na emeryturę i przełożyć ładunki na New Glenn który (miejmy nadzieję) będzie znacznie tańszy w eksploatacji od Vulcana. Wartość ULA dla BO jest znacznie większa niż dla innych firm.